מרגישים בעננים – החמאס טוען כי הוא ניצח במלחמה

    יוסי ברויער Comments Off on מרגישים בעננים – החמאס טוען כי הוא ניצח במלחמה
    7:58
    15.05.24
    קובי פינקלר No Comments on סמל עירא יאיר גיספן הי"ד נפל בקרבות ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בזמן שישראל החלה להקל על האוכלוסייה ברצועת עזה נשמעים מכיוון החמאס הצהרות חדשות-ישנות: נמשיך להתחמש, נגד כיבוש צריך התנגדות, לא משא ומתן

    בזמן שביישובי הדרום שורר כעס על כניעת הממשלה ללחץ הבינלאומי הכבד והחלטתה לקטוע את מבצע עמוד ענן באיבו עוד לפני הכניסה הקרקעית וניקוי הרצועה באופן יסודי מאמצעי לחימה, יוצאים בחמאס בהצהרות שמחות מאי פעם על כניעת הישראלים לטרור החמאס.

    הטילים שלנו הגיעו לתל אביב, תחשבו פעמיים לפני שתתקפו באירן, כך אמר מחמוד א-זאהר, מבכירי החמאס. נמשיך להתחמש בעזרת איראן שעוזרת לנו ללא תנאים אמר. עוד אמר א-זאהר כי הרקטות אותן ירו אנשי הזרוע הצבאית של החמאס היו רקטות איראניות בידיים פלסטיניות.

    דבריו של א-זאהר, מגיעים לאחר ששלשום שוחח נשיא איראן מחמוד אחמדיניג'אד עם ראש ממשלת חמאס ובירך אותו על "הניצחון הגדול של ההתנגדות והעם בעזה על המשטר הציוני" עוד הבטיח אמדיניג'אד כי איראן עומדת ותעמוד לצד העם הפלסטיני. גם בלישכה המדינית של חמאס הבהירות כי ימשיכו להבריח ולייצר כלי נשק, כלי הנשק האלו הגנו עלינו, ואין סיכוי שנפסיק להשיג אותם או לייצר אותם.

    כל זאת, לאור הצעד הבא של הסכם הפסקת האש, תחילת משא ומתן בתיווכה של מצרים. בחמאס דורשים שישראל ומצרים יסירו את כל ההגבלות על תנועת בני אדם וסחורות אל הרצועה והחוצה, דרישה שישראל ככל הנראה תתנגד לה.

    סגן מזכ"ל הג'יהאד האיסלמי זיאד נחאלה אמר כי תנועת הג'יהאד האיסלמי תהיה מחוייבת להסכם הרגיעה מול ישראל כל עוד וישראל עצמה תשמור על הרגיעה. על כל הפרה תבוא תגובה אמר נחאלה.



    0 תגובות